štvrtok 3. januára 2019

Predvianočné hranie

Ahojte 😊 Aby ste neboli už unudení zo samých obchodových fotiek, dnes si dáme pár mixnutých fotiek s mojimi vianočnými prírastkami v čase pred Vianocami, teda vtedy, keď som sa s nimi ešte oficiálne nemohla hrať.

Jeden z ranných pohľadov

Prvá časť vianočných darčekov, potom ich ešte pár dorazilo do Vianoc.

Yemaya sa s June skamarátila veľmi rýchlo.



Poriadoček po sťahovaní

Pazette v kostýme od Tima Gunna.


Narodeninové darčeky pospolu

Čínska princezná dorazila po viac ako mesiaci a musela som si ísť po ňu ešte na poštu do Petržalky, ale vôbec mi to nevadilo. Aj keď dorazila strapatá, je nádherná. Dúfam, že čoskoro bude slniečko na jej nafotenie.


Topánky má úžasné


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....