streda 2. januára 2019

Opäť niečo z tých obchodov

Ahojte :-) Ako samotný článok napovedá, dáme si ešte pár fotiek z obchodov.

Tieto fotky sú z Pompa OC Central, z 05. 11. 2018



Ako som už spomínala v článku o sťahovaní, pri vybaľovaní Basics sme ešte zašli s drahým do Tesca tu v Senci a takto to tam vyzeralo:

Ashu som odfotila Ľubovi, vtedy ju ešte nemal.

Mali vtedy tieto nové Fashionistas, ale každú len raz.


90tka bola vtedy len jedna a hneď putovala do košíka. Nebojte sa, potom k nej pribudli aj potraviny.


Tieto fotky sú z Borov, najprv z Dráčika, potom z AllToys a opäť z Dráčika, z piatku 09. 11. 2018

V Dráčiku mali aj Neysu s oboma farbami očí

Malé bábiky som odfotila Ive, ktorá ich zbiera a chystala sa do Bratislavy. O našom výlete vo Viedni urobím článok už čoskoro.







Potom som zašla o poschodie nižšie do AllToys, kde nemali nič extra zaujímavé. Zároveň som posielala fotky malých dievčatiek Ive, ktorej som ich fotila a pýtala sa, čo ešte mali, tak som spomenula Filipíny, ona, že tú by chcela, tak som sa po ňu vrátila.


Tak som sa do Dráčika vrátila, aby som pre Ivu zobrala Filipíny a plavočky.




Tieto fotky sú z Pompa OC Retro, z 12. 11. 2018






Tieto fotky sú z Dráčika OC Mlyny Nitra, z 14. 11., teda prvý deň našich školení v Nitre. Neskôr som sa už čo sa Nitry týka do obchoďákov nedostala, hoci som to plánovala.



Tejto kráske som sľubovala, že keď spravím testy v práci, tak si ju prídem kúpiť. Testy som síce spravila, ale bábiku som nakoniec nekúpila. Keďže drahý frfle, že kde ich všetky chcem dávať, budem si už vyberať, ktorú kúpim a ktorú nie.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....