nedeľa 10. februára 2019

1996 Jewel Hair Mermaid Teresa - Mermi

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme bábiku, ktorá pre mnohých mala byť v mojej zbierke už pradávno a aj skoro bola. Bolo to dávno, keď som so zbieraním ešte len začínala, keď ešte Vlaďka pomerne často predávala nejaké Barbie na mimibazári. Mala tam aj túto krásku. Len v tej dobe som bola začiatočníčkou a nemala som také konexie, a tak mi Vlaďka na moju prosbu o zaslanie bábiky na Slovensko, len odpísala, aby som si pozornejšie prečítala jej podmienky predaja, že na Slovensko neposiela. Asi na rok a pol ma to odradilo ju vôbec kontaktovať, hoci mala kopu bábik, ktoré som v tej dobe chcela. Zlomilo sa to pri Megical Hair Mermaid Barbie, za ktorú som jej neskutočne vďačná dodnes.

Neskôr som si z tejto série vybrala Midge, ktorú už mám pomerne dlho a zažila so mnou nejedno sťahovanie, keďže docestovala hneď v prvom roku môjho aktívneho zberateľstva. Ešte neskôr som si dala zásadu, že z každej série iba jedna bábika, kvôli miestu.

Ibaže potom mi došlo, že ja ako milovník morských panien a tváre Teresa 1990, proste túto Teresu potrebujem a stále sa táto séria objavovala na facebooku a tak som ju začala sledovať na ebay, ale tie ceny...80 dolárov, tak to som si povedala, že to nie, to proste nie, až sa objavila síce hraná, ale v dobrom stave za necelých 25 a už putovala ku mne. O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď ani za dva týždne sa objavila na ebay za podobnú cenu úplne nová originál v krabičke. Môj úžasný snáď budúci manžel mi ju teda kúpil.

Celá séria

Cena

Krabička bola pomerne dosť poškodená, preto som bábiku odfotila už len pripevnenú o kartón


Po vybalení



Spolu s Midge, žiaľ pravá náušnička sa mi nedávno zlomila.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....