nedeľa 3. februára 2019

2013 Holiday Barbie K-mart - Macy

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme bábiku, ktorá ku mne docestovala z US a bola som na ňu extrémne zvedavá. Fotila som ju už podvečer a až neskôr som si uvedomila, že jej krásu moc neuvidíte a prefotila som ešte pár fotiek na druhý deň. Jej blond dvojča som si našla pod stromčekom minulý rok a od vtedy som pokukávala po tejto. Vyhrala som ju v aukcii, nebola úplne najlacnejšia, ale pri jej cenách na ebay to bolo ešte celkom fajn.





Pamätám si, že minulý rok pri blond verzii som bola celkom prekvapená, že topánočky boli zvlášť balené.

Žiaľ z ľavej nohy jej tá lodička neustále padá a asi prejdeme na Ľubov bosý systém








S bleskom






Tak a tu už sa mi podarilo zachytiť reálnu farbu vlasov











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....