pondelok 18. februára 2019

2013 Holiday Barbie 2013 - Pazette

Ahojte 😉 Keďže moje Vianoce 2018 boli v dosť značnej miere aj o vianočných Barbie (našla som si ich pod stromčekom rovno štyri), tak je čas si predstaviť poslednú z nich.
Priznám sa, že aj keď sa mi páči od doby, kedy som videla tú Ľubovu, nikdy som po nej aktívne nepátrala, ale potom sa objavila v aukčnej skupinke na facebooku a ja som viac menej zo srandy prihodila a čo čert nechcel (alebo chcel), nikto iný sa do aukcie nezapojil a bábiku som vyhrala. Bábika už predtým bývala na Slovensku, lebo prachpôvodne ju mala Iski. Bábika má aj preto má už prečesané aj umyté. Bábika preto patrí k tým, ktoré máme s Ľubom spoločné, tú jeho môžte vidieť tu.

Fotila som konečne vonku na snehu, trošku aj snežikovalo a bolo to 08. 01. 2019





Bábiku som potom ešte dofotila doma, na moje meniny, 04. 02. 2019








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....