utorok 5. februára 2019

2012 Holiday Barbie K-mart - Jenna

Ahojte 😉 Ako ste mohli už včera tušiť pri fotkách Barbary, dnes si predstavíme jej tmavovlasú dvojičku Jennu. Zabudla som včera poznmenať, že dvojičky dostali mená po skutočných dvojičkách Barbare a Jenne Bush, ktoré som našla v článku o neznámych dvojičkách známych ľudí. V tomto prípade neviem, ktorá z dám je tá slávna, lebo mi meno nehovorí nič ani jednej, ale dúfam, že im to nebude vadiť.

Ako som už viackrát spomínala, Jennu som dostala v októbri k výročiu, ale keďže kupovaná bola ešte v auguste, v septembri sa mi pritrafila Barbara a ja som sa rozhodla, že si ich vybalím spolu.



Je tak nádherná, tá zelenosť jej očí (ktorú som nedokázala zachytiť)

Jenna ma aj reálne úplne očarila. Som z nej nadšená a som za ňu najlepšiemu mužovi na svete enormne vďačná.




Topánočky poznám dobre, mám ich v niekoľkých farbách od Basics či Look bábik. Sú trošku tmavšie ako šaty, hoci to asi na fotkách tak nepôsobí a na šťastie ani jednej z dievčat nepadajú z nôh.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....