sobota 2. februára 2019

2018 Fashionistas Barbie Cheerful Check 80 - Daya

Ahojte 😉 V rovnaký deň ako som si vybalila June, ktorú ste mohli vidieť včera, som si vybalila aj Dayu. Jedná sa o bábiku z jarnej série Fashionistas, ktorá k nám ale neprišla. Objavila sa len v Metre/Makre a neskôr v Kauflande pred Vianocami. Zaobstaral mi ju náš úžasný Ľubo pri jednom z jeho nákupov v Metre vo Zvolene a doviezol mi ju do Bratislavy. Jeho mamka vraj vyhlásila o nej, že sa bude Nikky páčiť 😊 Niekedy má pocit, že pani Janka pozná môj vkus ešte lepšie než jej syn, aj keď ma nikdy nevidela.


Bábika pochádza z jarnej kolekcie, z ktorej mám Skipper, Curve a Oriental.


Je tak nádherná, že som jej odpustila aj nízke telíčko.



Červené topánočky k žltému káru? Ok, na mňa trošku divoké, ale celkom ma potešilo, že bábika má podpätkové nôžky.



Tvár Daya sa mi veľmi páči, takže verím, že časom príde ešte nejaká do mojej zbierky.


June a Daya, moje posledné čokoládkové prírastky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....