utorok 21. mája 2019

Balíček doplnkov

Ahojte 😊 Dnes by som vám rada predstavila balíček doplnkov, nad ktorým som chvíľu premýšľala a kúpila som ho asi na 3x. Zaujal ma na ňo totiž len jediný komponent a to ďalekohľad. Ten mi totiž pripomínal ďalekohľad, ktorý som spoznala v detstve od Baywatch Teresky, s ktorou som sa ako malá mala možnosť dosť hrať sa dosť často, keďže ju mala moja známa.

Balíček som si kúpila ešte počas ex-práce, keďže predajňa takmer susedila s Dráčikom a rozbalila som si ho priamo na pracovnom stole. Mohla som si to dovoliť, nakoľko počas 10 hodinovej pracovnej zmeny v nedeľu prichádzalo priemerne asi tak 15 zákazníkov. Uznajte sami, že voľného času tam bolo cez nedeľu pomerne dosť.


Obsah balíčka:







Balíček som si samozrejme nakoniec doniesla domov a pofotila na Mirande. Najprv náhrdelník

Kabelka

Náramok

Ďalekohľad

Nápoj

Marhuľový opasok


Okuliare

Opasok





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....