sobota 18. mája 2019

Mix fotiek

Ahojte Usmívající se V mobile mi ostalo niekoľko fotiek, ktoré som fotila viac-menej náhodne, tak si ich sem dnes dáme.

Táto fotka vznikla pri fotení tohto úžasného modelu od Martinky Paurovej po nasťahovaní do Senca. Je to už taká klasika, že je to u nás na linke.

Táto fotka vznikla, keď mi Monička poslala za stojan sukničku od úžasnej On Location Monte Carlo Barbie.

Táto víla nie je moja, túto fotku som posielala jej majiteľke, aby vedela, že je šťastne doma.

Tieto fotky vznikli v sobotu, keď bola u náš Nikolína, 24. 03. je to úplný paradox, nakoľko to bol zatiaľ asi najteplejší víkend tohto roku v Senci, na rozdiel od týchto dní, kedy na severe Slovenska dokonca sneží a to je polovica mája. Na šťastie tu "len" fúka príšerný vietor a prší, ale obávam sa, či by Kiruške nebola aj v tomto outfite momentálne vonku zima.




Pri Nikolínke ešte ostaneme. Takto obliekla moju Madison a myslím, že jej to neskutočne pristane a preto tak ostala doteraz.


Tieto dve Karličky sú si vraj veľmi podobné. Mne prídu rozličné. S Moničkou sme mali dlhú debatu o ich rovnakých/nerovnakých očiach. Mne prídu iné, jej rovnaké. Tak neviem. Ja som taká, že väčšinou hľadám rozdiely než spoločné znaky.


Mackie z BB001 a BB Red Dress bývajú často zamieňané a na nekvalitných fotkách je naozaj problém ich rozoznať. 001 má okrem modrej v očiach aj zelenú a žltú, Red ich má čisto a modré a tá modrá je taká výraznejšia. To je asi na fotkách takým hlavným rozdielom. Vlasy má tiež Red takmer platinové, ale to pri fotkách je ťažko rozoznať, keďže pery, farbu pokožky a telo majú tieto dve kočky rovnaké.





Trinity mám vo svojej zbierke už veľmi dlho, keďže spolu s Larou sú mojimi prvými dvomi zberateľskými Barbie. Určite uznáte, že sa celkom slušne rozmnožili :-D










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....