streda 1. mája 2019

Marisa® Pretty Young Thing™ 2004 - Marisa

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme prvú bábiku z prvého balíčku z US pre tento rok. Je ňou Marisa z kolekcie Model of the moment, z ktorej by som ešte veľmi prijala Dariu Celebutane.
Ako takmer každá bábika u mňa aj za touto je príbeh. S touto bábikou som sa už v minulosti stretla, keď som ju zakúpila pre Terezku, ktorá ju neskôr ponúkla Nikol. Už vtedy som bola prekvapená, ako dobre na mňa táto kočka pôsobí, aj napriek tomu, že patrí medzi tvrdšie tváre u Mattel. Nikdy som ju však nezháňala. Ale raz mi ju ponúkol ebay a bola to tuším aukcia alebo priamy predaj, priznám sa, že si to už nepamätám, ale rozhodne za cenu, za ktorú sa Gold Label zvyčajne nepredáva. Bábika putovala na US sklad. Najprv som ju fotila doma a potom s drahým vonku na mojom obľúbenom mieste pri koľajniciach.

Tu vidíte, že bábika na sklade trčala od augusta až do teraz.

Tak a tu máte cenu, samozrejme treba prirátať dopravu z US a DPH.

Bábika prišla v krásnom stave, ešte originál pripevnená o kartón z krabice.





Krásna reálna kabelka


Von


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....