štvrtok 16. mája 2019

Barbie® Complete Looks Two Tone Lace Dress Fashion

Ahojte Usmívající se Tieto šatočky som kúpila v Dráčiku v Senci a hneď ma zaujali a aj napriek cene som ich zobrala so sebou. Zdalo sa mi, že by sa dali natiahnuť na plnoštíhlu bábiku a tak aj bolo. Tieto dievčatá majú u mňa niekoľkonásobné zastúpenie a tak som rada, keď im zoženiem niečo na seba. Ako modelku som si vybrala Tanyu, nakoľko z rovnakého materiálu ako je vrch šiat je aj jej originál suknička.






Vyskúšala som ich na June, ale na bokoch jej to odstávalo.

Keď som zverejnila fotky na facebooku, tak mi dievčatá poradili, že v rukávoch musia byť diery, aby sa to dalo pekne dať na plecia. Samozrejme, mali pravdu, ešteže mám ostatné zberateľky a internet.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....