nedeľa 21. februára 2021

1992 Totally/Ultra Hair Barbie - Ľubica

 Ahojte priatelia 💙 Dnes vám chcem predstaviť jeden z posledných prírastkov v roku 2020. Dlho som tejto bábike odolávala, nemala som k nej vzťah. Ani keď sa objavila bábika k jej 25 tim narodeninám, tak som ju pokojne nechávala v Dráčiku (aká to bola chyba). Lenže, lenže časom som sa po nej začala obzerať, samozrejme už nikde nebola akurát tak na ebay za strašidelné ceny a potom som uvidela inzerát. Ľubi mi potvrdil, že je to pôvodná Totally/Ultra Hair a ja som ju kúpila. Veľký podiel na tejto kúpe je, že práve Ľubo túto bábiku zbožňuje, keďže u neho to bola prvá Mattelka v živote a potom si hovorím, že som dosť dobrý zberateľ na to, aby som mala najpredávanejšiu Barbie všetkých čias doma. Jej cena nebola práve naideálnejšia, nakoľko bábika si za tých pomaly 30 rokov života užila svoje. Telo má viaceré defekty a rozhodne by si zaslúžilo vymeniť. Vlásky tiež nie sú v extra úžasnom stave, ale mohlo by to byť aj horšie. Takže moja Ľubica:







13 komentárov:

  1. Je krásna gratulujem! Aj dobré meno si jej vymyslela. Nie som fanúšik superstar, ale tiež ku mne pri kvitla nečakane jedna kráska s touto tvárou, ktorú snáď čoskoro predstavím na blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ja Superstar môžem, je to tvár môjho detstva. No, meno som chcela, aby nejako súviselo s Ľubom :-) No, tak to sa teším, ktorú si vybrala :-)

      Odstrániť
  2. Komentáře si dovolím dva. Zrovna dneska jsem narazil na článek o ženě, která taky sbírá panenky, a proto ji neberou vážně. Musel jsem chvíli surfovat ale dohledal jsem ho.
    Odkaz:
    https://www.lifee.cz/laska-a-vztahy/victoria-28-jsem-chytra-a-krasna-presto-jsem-sama-zadny-muz-neustoji-moji-zavislost_192173.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.lppartner&dop_ab_variant=null

    Při dohledávání jsem narazil na spoustu stránek a odkazů - obvykle žen a dívek, které taky sbírají panenky.

    Připomnělo mi to dcerku. Ta si ráda hrála s panenkami a plyšáky ještě nedávno. A jednou si smutně povzdechla: Za chvíli budu teenagerka a už si nebudu moci takto hrát...ach jo. Tenkrát jsem odpověděl: No jo, třeba si klidně můžeš hrát dál, ale nebudeš to říkat...
    Je fakt, že co se stala opravdu teenagerkou, na panenky zapomněla. Škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Také jsem sběratelka a zároveň i babička. S panenkami jsem si hrála asi do 13 roků a pak jsem se k nim vrátila před padesátkou. Třeba se k nim jednou vrátí i vaše dcera.

      Odstrániť
    2. No, je nás takto postihnutých celkom dosť :-) A ako píše Růženka, možno sa dcérka ešte pri deťoch alebo vnúčatkách k hračkám a bábikám veľmi rada vráti.

      Odstrániť
  3. Já bych řekla, že na ty roky je v hodně dobrém stavu 👍

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dala jsi jí krásné jméno. Je to úplná klasika.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ľubku už mám, tak som musela trochu rozmýšľať. No, je a tak skončila aj u mňa nakoniec.

      Odstrániť
  5. Musím sa smiať nad tým menom, že Ľubica.😃😀😁 Si dobre kreatívna. Áno, myslím, že ty ako zberateľka so svojou rozsiahlou zbierkou potrebuješ i túto najpredávanejšiu ikonu.😉 Takto z fotiek nevyzerá až tak "babičkovsky".😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečo smiať? Veď Ľubica je aj v kalendári :-) No, keď sa už nepodarila tá 25 ročná, tak aspoň táto, ale zaslúžila by si nové telo.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....