pondelok 1. februára 2021

1998 Uptown Chic Barbie - Hadiya

Ahojte priatelia 😌 Prajem vám krásny deň. Dnes si predstavíme bábiku, ktorá ku mne prišla ešte v minulom roku (áno, aké prekvapenie, že?). Kúpila som ju od Moniky-Iski. Mala ju v ponuke za rozumnú cenu a ja som po nej už dlhšie pokukovala. Vedela som, že ju určite chcem pofotiť v meste a som veľmi rada, že sa mi pár záberov podarilo.







Veľmi ma zaujali topánky. Také trošku na mužský štýl urobené poltopánky. Také v zbierke ešte nemám.



Na prvý pohľad ani nevyzerá, že má našité mihalnice.

Jej okuliare mi dosť chýbajú, kabelka ma až tak netrápi.



10 komentárov:

  1. To je kočka. Nedivím se, že jsi po ní toužila. Je to krásný splněný sen.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Áno, podľa mňa je krásna, veľa ľudí ju nemusí kvôli krátkym vlasom a mne sa práve vďaka nim tak páči :-)

      Odstrániť
    2. Já mám krátké vlasy ráda a jí moc sluší.

      Odstrániť
  2. Gratulujem k ďalšej Tereske do zbierky🤩. Áno, priznávam sa, ja patrím tiež do tej skupiny, ktorá nemusí krátke vlasy u bábik a ani u reálnych žien. Nazývam ich všetky jedným slovom "mužatky".😂
    Síce u mňa by asi táto Barbie neskončila, ale je jedinečná práve s vlasmi a neopozeraná, čo ju robí výnimočnou zberateľskou Barbie. A zabudla som fakt, že patrí i do kategórie AA Teresí, čím je ešte viac vzácnejšia.😊
    Jej outfit nie je tiež moja šálka kávy, pamätám si ju ešte z blogu u Blanky.
    Tieto sakové overaly sa však v súčasnej móde opäť objavujú. Mne sa páči jej klobúk a kabelka, ktorú nemáš. Veru, tie jej topánky sú tiež jedinečné v rámci Mattel bábik.😎

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny rozsiahly komentík :-) Mne nepríde priamo AA, skôr opálená. Tento overal ani pre mňa nie je to pravé orechové, o mnoho viac sa mi páčia overaly na telo ako má Look Afrička :-) Topánky ma veľmi zaujali, tie sa mi páčia fakt dosť :-)

      Odstrániť
  3. Tuhle panenku už jsem dlouho neviděla. Ona je fakt super, gratuluji 👍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, extra často ju nevidieť. Ďakujem, mám z nej obrovskú radosť :-)

      Odstrániť
  4. Tuhle Terezku miluju, je v tolika ohledech originální. U mě taky bydlí, ale ještě stále v krabici. Moc gratuluju.

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....