pondelok 1. februára 2021

Prekvapenie pred zatvorením

 Ahojte priatelia 💕 Prajem vám krásny deň. Dnes vám ukážem prekvapenie, ktoré na mňa čakalo pred opätovným zatvorením obchodov. Pôvodne som si myslela, že dnes (24. 01. 20201) ich už otvoria, ale ako som sa doíčtala, tak skoro to zrejme ani nebude, o tom viac som rada, že som sa vo štvrtok 17. 12. 2020 rozhodla navštíviť hneď dva vedľa seba Pepco a Dráčik.



Ľubo v stredu, 16. 12. 2020 písal, že bol v Dráčiku na Obchodnej v Bratislave a že tam mali Dragon Empress aj Keith Haring a ja že wau, že to sa u nás stať nemôže. No, mohlo a keďže Dragon Empress, a.k.a. Dračica ma na živo totálne oslovila, tak išla so mnou a pre Klárku aj Keith. Dlho sa im tam teda bábiky neohriali.


Mali aj ďalšie dve dievčatá z BMR druhej série. Tu Tango.

A rozmazaná Diva

Nádherná Keith

Spiaci poklad strážiaci ďalšie poklady.

Kódy na Keith, keby niekto potreboval.



6 komentárov:

  1. Mají i na českém i slovenském eshopu Dráčiku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, ale to prišlo až potom ako sa objavili v obchodoch :-)

      Odstrániť
  2. To je škoda, že u nás je takhle v obchodě nemají, tyhle bych si naživo prohlédla ráda...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, kto vie, kedy sa u nás vôbec bude môcť dať niečo pozrieť v obchodoch :-(

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....