pondelok 22. februára 2021

Šatočky

 Ahojte priatelia 😉 Mojim prvým Barbie prírastkom v tomto roku boli vlastne dvoje šiat. Pôvodne som ich ešte koncom roka chcela vydražiť v aukcii, ale nepodarilo sa mi to. Neskôr som ich tuším na Silvestra alebo okolo tohto času našla na bazos.sk a pani som napísala a ona mi ich bez problému predala. 

Modré sú kúsok širšie ako ružové, čo som uvidela až na modelke, ale až tak mi to nevadilo. Ako modelky som vybrala moje civilné morské panny, ktoré používam ako modelky pomerne často.







7 komentárov:

  1. Hezké šaty, líbí se mi takhle dohromady 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja mám tieto dvojičkovké záležitosti veľmi rada :-)

      Odstrániť
  2. Hezké šaty. Takové příjemné, nejsou přezdobené, holkám sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne farebné dvojičky.😊 Práve tieto šaty mi minule vybehli v reklame na Aliexprex na Istagrame.😃

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....