nedeľa 14. februára 2021

Fialový kabátik

 Ahojte priatelia 💖 Prajem vám krásnu nedeľu, dúfam, že nie je taká mrazivá ako tá naša. Tento kabátik som kúpila počiatkom minulého roku v Papierníctve Helena, ktoré sa takto volá ani neviem prečo, lebo tam majú snáď všetko. Školské potreby, potreby pre bábätká, hračky, kreatívnu tvorbu. Najčastejšia otázka v skupinke mamičiek zo Senca, kde sa dá niečo zohnať, tak odpoveď je Papierníctvo Helena. To je samozrejme momentálne zatvorené. Kabátik som mala nevybalený takmer rok, do 16. 01. 2021, kedy som ho vybalila, chytila Look Millie, ktorú mám v ruke zriedka a vybrala som sa fotiť, lebo som si myslela, že sneh už nebude.









10 komentárov:

  1. Líbí se mi celý set se šálkou a čepicí. Pěkná barva. Nakonec je zima jak má být, se sněhem a mrazivá a ty jsi udělala hezké fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, no čapicu som nakoniec na fotenie zabudla v taške. Som rada, že bol nakoniec aj sneh a teraz som rada, že zmizol :-)

      Odstrániť
  2. Hezké fotky. Máme venku sníh a mrazivém zimu. Fotila jsem něco v prosinci i lednu, protože jsem si myslela, že to bude poslední sníh. Teď jsem se k tomu zatím nedostala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Aj ja som si furt myslela, že je to posledný sneh. Teraz dúfam, že ten posledný bol naozaj posledný.

      Odstrániť
  3. Ta fialová na sněhu vypadá hodně dobře a blondynce sluší 👍

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem. Snáď sa niekedy v budúcnosti (kto vie ako ďalekej) ešte v Helene zastavím a niečo svojim dievčatám kúpim.

      Odstrániť
  5. Vyzerá to ako kabátik z filcu. Pekný a teplý.😊 Podobný obchodík sa nachádza i na jednom sídlisku v našom meste, aspoň, ak ešte tam bude vôbec existovať...🙄 No, predávajú v ňom tiež všetko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť :-) No, uvidíme, či Papierníctvo Helena prežije. Ak by nie, tak by ma to mrzelo, tam majú fakt "všetko". Aj hrkálku na kočík sme tam kupovali :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....