štvrtok 28. januára 2021

December v obchodoch

Ahojte priatelia 😌 Prajem vám krásny deň. Úprimne, vôbec netuším, aký bude deň, keď vydám tento článok. Momentálne je to predposledný z obchodových, ktoré pre vás mám pripravené. Začiatkom decembra som sa vďaka bolesti zubu, ktorý som sa rozhodla riešiť pomocou zubnej pohotovosti, ocitla v Bratislave. 
Zub sa asi zľakol, lebo po ceste prestal bolieť, ale keď už som vo veľkomeste po pár mesiacoch opäť bola, tak som zašla aspoň do neďalekého nákupného centra, konkrétne OC Central.

Pompo, OC Central, 05. 12. 2020





Dráčik, OC Central, BA, 05. 12. 2020














Výklad Pepco SC, 11. 12. 2020


Tesco SC, 16. 12. 2020



6 komentárov:

  1. Zase jsem se s Tebou hezky prošla a kochala se. Teď pořád přemýšlím co koupit vnučce k narozeninám, vždyť ani nevím jaká bude situace a jestli se uvidíme. Možná koupím Barbie Color Reveal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Tiež máme vo februári dve jubileá v rodine a tiež neviem, či sa vôbec budeme vidieť :-( Poodľa mňa Colorka morská panna by bola super. Viem, že morské panny má rada a to vyfarbovanie je proste podľa mňa pre deti super, plus tie teplotné zmeny. Ako malú by ma to bavilo, si myslím.

      Odstrániť
  2. Vidím, že majú ešte kopec Hello Kitty outfitov. Tie Barbie kabelky s prekvapením som teraz videla i v našom Tescu. Rada by som videli i BMR Pazette, ale v decembri nebola v našich Dráčikoch ani jedna.🙄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jojo, len mňa to moc neoslovuje :-D No, držím Ti päste, predpokladám, že sa objaví :-)

      Odstrániť
  3. U nás může člověk do hraček maximálně nakukovat přes výlohu 🙄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tu už dva mesiace tiež tak, pred Vianocami zatvorili a od vtedy je to tak.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....