pondelok 15. marca 2021

2011 Elvis®Barbie®Doll - Aarona

Ahojte priatelia 💖 Dne si predstavíme vianočný darček, ktorý som rozbalila ako prvý, aj keď dorazil ako posledný. Je možno trochu prekvapením v mojej zbierke, keďže tvár Aphrodité extra nemusím, ale potom je ich pár, ktoré sú úžasné a táto rozhodne medzi ne patrí. Videla som ju u Ľuba a už vtedy som vedela, že ju raz budem chcieť. Nikdy som sa však aktívne po nej nezháňala, ale keď ju mala Monika-Iski v ponuke, napísala som jej. Moni je na šťastie taká úžasná, že mi počkala s platbou a tak je u mňa.




Jej maľba nie je úplne dokonalá, ale neprekáža mi to vôbec.




Veľmi sa mi páčia jej topánky. Takýto typ mám v Basics balíčkoch, ale nie v dvojfarebnej kombinácii.






Nedalo mi to a odfotila som ju s Priscillou



12 komentárov:

  1. AArona se mi líbí, na malbě nevidím nedostatky. Obdivuji celý outfit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ono na živo je to vidieť trošku viac, že tie očká nie sú úplne rovnaké, ale vôbec mi to nevadí. Oblek sa mi veľmi páči :-)

      Odstrániť
  2. krásná, líbí se mi, divím se, že je na kloubovém tělíčku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Myslím, že tieto "spevácke" sú na kĺbovom. Sinatra je tiež určite na pivotale.

      Odstrániť
  3. Je super, u mňa je totálne nečakane, ale som za ňu rada. :-) Ale tvoja Priscila je úžasná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Ty ju máš od Katky tuším...Ďakujem, jedna z mojich top Mackie.

      Odstrániť
  4. Táto Aphrodite je jedna z mála u ktorej si viem predstaviť, že by som ju u seba ubytovala.😊
    Je to kočka, vždy sa mi páči i jej "elvisovský" outfit a účes.💖
    Obe sa veru v niečom podobajú, to som si všimla už dávno, ale Priscilla je proste i pre mňa topka z tejto dvojky.😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám to veľmi podobne :-) Áno, tým dymovým líčením okolo modrých očí a čiernymi vlasmi sa dosť podobajú, ale tiež u mňa jednoznačne vyhrá Priscilla.

      Odstrániť
  5. Nedivím se, že sis ji pořídila, Elviska bydlela chvíli i u nás. Ona je fakt nádherná, ta se hodně povedla. A s Priscillou jsou prima duo ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Ja ju už dlhodobo považujem za jednu z top Aphrodít. No, už sú u mňa nerozlučná dvojka :-)

      Odstrániť
  6. Gratuluju moc :-) Elviska je moje oblíbená, vlastně sama nevím, jak na tom s touhle tváří jsem - mám ji spojenou se sloganem nic moc, ale když si přepočítám, které u mě bydlí, je jich dost. A jsou mezi nimi klenoty, třeba zrovna Elviska nebo třeba Klimt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) U mňa tiež Elviska patrí k tým najlepším. Tiež nemám k tejto tvári úplne vyhradený vzťah. Ale mám ich pomerne dosť, a aj taký skvost ako Klimt, ale zase nedávno som pustila Harleyku do Čiech, kde bude hýčkaná.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....