štvrtok 11. marca 2021

Šaty pre Hayden

Ahojte priatelia 💗 Po dlhšom čase sa vám opäť prihováram. Dúfam, že sa máte dobre, že ste zdraví hlavne. Pomaly máme za sebou prvý štvrtinu tohto roku a tak som si povedala, že je na čase dať dokopy svoje články a predstaviť vám všetko, čo už pofotené mám a tak si predstavíme vianočné darčeky, aj keď som najprv chcela predstaviť bábiky, ktoré prišli ešte pred nimi, ale neviem, kedy sa k tomu dostanem.

Každopádne, dnes si predstavíme šatočky pre Hayden, na ktoré ma upozornila Deniska, za čo som jej nesmierne vďačná, keďže tieto šaty som zháňala už nejakú tú dobu (teda roky). Pani mala presne to, čo som potrebovala, šaty a doplnky bez topánok (topánky som už kedysi zohnala). Takže úplná paráda. Nemala problém so zaslaním na Slovensko a o pár dní mi prišiel tento úžasný balíček a hneď som Hayden nafotila. Asistoval mi môj čoraz viac pohyblivejší asistent, takže som bábiku najprv obliekla nesprávne. Až po uverejnení fotiek na FB ma Dominik upozornil, že ju mám oblečenú zle, tak som to musela napraviť. Som veľmi šťastná, že aj moja posledná Look už je kompletná.







A už správne. Ďakujem Domi. Hayden považujem za jednu z najkrajších mojich Aphrodité.






10 komentárov:

  1. Krásne šaty 🤩. Mne sa páči aj ten prvý spôsob uviazania.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Aj mne, len to má na prsiach potom také voľnejšie :-)

      Odstrániť
  2. Je moc krásná a ta barva šatů je super, moc jí sluší. Gratuluji k doplnění LOOK 👍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, tá farba je super, ona mala aj pôvodne šaty približne tejto farby.

      Odstrániť
  3. Krásná barva šatů, sluší jí to.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna Hayden v krásnych šatách. Mne sa tieto šaty vždy páčili, pretože majú menej častú fialovo-ružovú farbu, ktorá na mňa pôsobí veľmi príjemne. Super, že si nakoniec dala dokopy i túto sériu Look.😊👍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Aj mne sa vždy páčili. Nevadil mi nikdy ani ich "tehotenský" strih, pre ktorý mnohí zberatelia tieto šaty nemajú radi. Ďakujem, som za to vďačná, že sú už všetky vo svojom oblečení.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....