utorok 16. marca 2021

2020 40th Anniversary First Black Barbie®Doll - Kidane

 Ahojte priatelia 😌 Dnes si predtavíme jednu veľkú krásku, ktorú mám vďaka môjmu mužovi a zľave na Alza.sk. Pôvodne mi ju kúpil na narodeniny, ale keď prišla 75te výročie, tak mi spolu veľmi ladili a rozhodla som sa ich ponechať obe pod stromček. Aj som ich rozbalila v jeden deň. Táto Selma je nádherná a má model muse telíčko s väčšou riťkou ako má aj J.Lo, ktoré som v zbierke zatia nemala, takže o to väčšia radosť.













10 komentárov:

  1. Ta je naprosto boží!!! Tiše závidím, ale moc gratuluji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Aj mne príde úžasná. Verím, že sa raz objaví aj u Teba :-)

      Odstrániť
  2. Je krásna, síce nad ňou poškuľujem už dlho ... ale ešte stále ju niekto iný predbehol :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) No to poznám, u mňa tak kopu dievčat furt predbehol niekto iný. Dokonca aj môj dnešný nákup :-D

      Odstrániť
  3. Ďalšia čokoládová bohyňa v červenom. Páči sa mi o chlp viac ako Daya.😊 Tá na mňa pôsobí viac dievčensky a táto Selma viac ako vyzretá žena. Šaty sú tiež super.🥰 Keďže som mala doma JLo, tak si jej telo viem dobre predstaviť.😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) No, ja sa úprimne medzi nimi neviem rozhodnúť. Áno, máš pravdu, ale podľa mňa tvár Daya celkovo pôsobí veľmi dievčensky. Okrem Muerty mi všetky prídu veľmi dievčenské. No, ja som to telo ešte nestihla poriadne preskúmať zatiaľ :-(

      Odstrániť
  4. Nádherná panenka, jako ta se hodně povedla, nemá jedinou chybku, od hlavy až po paty prostě dokonalost :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc gratuluju a tiše (v dobrém) závidím. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a vrelo odporúčam, z minulého roku podľa mňa jedna z troch najlepších.

      Odstrániť

Prvé obchodové

Ahojte priatelia 💗 Trochu som tento rok Barbie blog zanedbávala a k dnešnému dňu mám len štyri články a vo februári žiadny 😱.  Tak som sa ...