štvrtok 24. marca 2022

2021 Rainbow High Winter Break Jade Hunter

Ahojte priatelia 💗 Dnes si predstavíme ďalšiu dúhovú kočku u mňa doma. Je ňou prekvapivo Jade, ktorú považujem z Winter Break za najslabšiu, ale našla som ju na bazos.sk za veľmi výhodnú cenu oproti cene, v ktorej sa bežne predáva v obchodoch a tak som ju vzala.

Vyzdvihla som si ju u nás na pošte, 31. 01. 2022



Jade som otvorila na moje meniny, 04. 02. 2022


Žiaľ, prichytenie bundičky o trakáče na nich urobilo dve dosť veľké dierky. Proste nechápem prečo toto robia, či už Mattel alebo MGA.



Veľmi sa mi páčilo spojenie trička z outfitu 1 a sukne a korčúľ z outfitu 2. Väčšinou si ich tak vzájomne pokomobinujem :-)





Veľmi sa páčila aj Pánovi Asistentovi, ale keďže si už privlastnil Skyler, tak som mu nedovolila ďalšiu bábiku.



Jej ruky sú žiaľ bledšie ako zvyšok tela, ale v skutočnosti je to vidieť menej ako na fotkách.

Druhý outfit komplet


2 komentáre:

  1. Mě tyhle panenky moc neoslovují, ale oblečení je super, hlavně ty zimní gatě ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, oblečenie je super a gate by asi išli aj Barbie 😀

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....