utorok 22. marca 2022

Januárové obchodové

Ahojte priatelia. Som tu dlhšie nebola, hlavne z jedného praktického dôvodu a to, že ma najprv opustil môj mobil a neskôr aj notebook. Mobilu dopomohol Pán Asistent pri jednom osudnom odpekaní palaciniek a notebook netuším prečo, kedy a ako sa mu stalo, že prestal ísť. To v podstate momentálne nie je podstatné, fotky sú zálohované na googli, notebook som si požičala partnerov a tak si dáme pár januárových fotiek:

Prvé dve fotky sú z Pompa, 14. 01. 2022

Dráčik, 14. 01. 2022
Dosť ma prekvapilo, že mali Winter Break Skyler, keďže som ju pred Vianocami musela objednávať a zrazu bola na predajni a teraz je tam furt. Ale tak ja mám svoju spokojne doma, takže spokojnosť.

Až v januári som si všimla, že na krabiciach RH je aj označenie ich série. Fakt super, na to koľko ich už obdivujem a koľko ich mám doma.

Barbie, čo sa týka zberateľských, tak taká klasika. Pribudla vtedy srdiečková, z ktorej mali a dodnes tuším aj majú tri kúsky.



V stredu, 19.01.2022 som sa musela ísť upokojiť a aj si vyzdvihnúť svoju odmenu a ešte jednu zásielku do Z-boxu. S tým Z-boxom to nevyšlo, o tom vám ešte napíšem, takže fotky z Dráčika, 19. 01. 2022
Stále ma prekvapí, že vlastne majú nejaké kúsky z prvej série, aj keď pre mňa je zrovna Jade druhá najslabšia po Violet.

Úplne prvá RH, ktorú som mala kedy v ruke a mohla sa s ňou pohrať. Neverím, že pomaly je tomu už rok.

A jedna z najkrajších bábik prvej série. Celkovo sa mi Poppy páči veľmi, aj zimná.




Toto autíčko som odfotila, lebo presne také dostal Pán Asistent od môjho tatina na Vianoce a má ho veľmi rád. Po stlačení tej zelenej somariny sa samé rozhodne a všetky tie štyri gombíky spustia nejaký zvuk. Proste pre batoľa super.

Opäť dosť obľúbená hračka Pána Asistenta. Žiaľ, náš vláčik už odišiel do hračkového neba, takže som bola v slušnom pokušení kúpiť jedne z týchto dvoch, ale v rámci toho, že máme doma menšiu pobočku hračkárstva, som nakoniec odolala a išla som si na pokladňu vyzdvihnúť to, po čom si vlastne prišla. O tom zase niekedy nabudúce.


6 komentárov:

  1. ...zelená somarina...chechtám se ještě teď! eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, vyjadrovanie maminky na materskej 😂🤷🙈 zelené tlačidlo je asi lepšie, ale somarina je lepšia

      Odstrániť
  2. Jak tady teď už nemám ten Dráčik, tak se ráda podívám, co v těch regálech vlastně je ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a my máme v podstate iba Dráčik, tak sa to vyrovná.

      Odstrániť
  3. Ružová Rainbowka Bella má pre mňa super výbavu.😍 Aj moja mama už pochopila, prečo je s týmito bábikami taký "boom" ošiaľ.😁 Sú veru nielen pre deti veľmi "výrazné" a zaujímavé. S Barbienami je to pre dnešnú generáciu vyrastajúcich detí už nuda.🙄 Hrajú sa s nimi skôr deti v predškolskom veku a my, zberatelia.😄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bella bola úplne prvá RH, ktorú som kedy mala v rukách. No, Barbie sú teraz hej nuda pre väčšie deti, ale je to nové, je to boom, ale to opadne.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....