štvrtok 24. marca 2022

Rainbow High Cheer Ruby Anderson

Ahojte priatelia ☺ Dnes opäť jedna dúhovka. Dúfam, že vás tým definitívne neodradím. Budú aj Barbie. Sľubujem. Ale tieto fotky mám posťahované už aj v mojom notebooku a teraz už aj v priateľovom, tak je najvyšší čas ich vydať.

Pôvodne som žiadnu roztlieskavačku nechcela kvôli tomu, že majú pomaľovanú tvár a to je u mňa pri bábikách vždy problém, ale ALE ... ale Pán Asistent sa do Rainbow High zamiloval ešte viac ako ja a tak som sa rozhodla, že mu jednu kúpim a aby to stálo, čo najmenej rozhodla som sa pre nejakú roztlieskavačku, ktorá by mala čo najrovnejšie vlasy, aby sa dala česať a aby som neplakala za jej účesom. U nás v Dráčiku vtedy (a toto je dôležité slovo) mali len zelenú a už som bola aj rozhodnutá, že po pípnutí rodičáku na účet mu ju kúpim, lenže on sa medzičasom rozhodol, že si nejakú z mojich dvoch Rainbow High aj tak vezme, rozhodla som sa voľbou menšieho zla, že Skyler z prvej série má vlasy predsa len trochu lepšie na hranie ako Winter Break, je o čosi lacnejšia a aj som začala zvažovať, že si kúpim celú prvú sériu ako šesť balenie. Sprvoti som mu túto Skyler iba požičiavala a keď som sa definitívne rozhodla, že si šesť balenie nadelím na narodeniny, tak som mu ju vyslovene dala, aby nebral iné. Takže takto nejako som sa dostala k tomu, že som si objednala roztlieskavačku Ruby. Vyzdvihla som si ju po príchode zo súdu, čo bola kapitola sama o sebe a ja som proste potrebovala sa jednak trochu prejsť a upokojiť a jednak si spraviť trochu radosť, takže smska, že je pripravená na predajni, mi prišla ako zázrak. 

Žiaľ, hneď prišlo sklamanie, lebo pod nosom má čiernu bodku. Dlhšie som zvažovala, či ju nevrátim, ale nakoniec som sa rozhodla si ju nechať, že hádam to odlakovačom pôjde dole. Nešlo. Dnes ma to aj mrzí, lebo krásnu rozlieskavačku Ruby bez chýb majú v našom Dráčiku, ale kupovať ju 2x naozaj nemienim.


Růžička vo svojom článku o Rainbow High poznamenala ako sú skvelo balené a ja mám z toho priznám sa tiež nervy. Jednak to ide ťažko a potom toľko zbytočného odpadu. Na Růžičku často myslím a viem, že keď budem odbaľovať nejakú ďalšiu RH, určite si na ňu v tomto spomeniem. Na osobnom blogu o tom, ako veľmi ma jej nečakaný odchod zasiahol, napíšem...

Ruby má krásne premelírované červené vlasy. Boli dosť zalakované a tak som jej ich umyla. No chápete...Ja a umývať zalakované vlasy. Kam tento svet speje :-D










 

No a zrovna dnes ráno (24. 03. 2022) sme sa s Pánom Asistentom s Ruby zabávali. Veľmi ho bavia jej pompony, tak sa môžete pozrieť ako to u nás doma niekedy vyzerá.


8 komentárov:

  1. Jsem ráda že máš zase spravený počítač.
    Jinak tvoje Rainbow High Cheer Ruby Anderson je moc hezká i když má tu malou tečku. Jaksi to k ní patří. A bude doma veselo, kdo bude u panenek první?......

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to ja tiež :-) Bála som sa, že s odchodom obrazovky je nadobro po ňom :-(
      Ďakujem, áno, celkom mi to k nej už sedí a zvykla som si na to.
      No, bábiky nemá voľne prístupné, takže si ich musí pýtať, teda okrem svojej "Strapane".

      Odstrániť
  2. taky si myslím, že jí ta piha docela sluší...koneckonců ji má i cindy crawford :-) eva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tedy to se asistent má, že už povýšil na testovatele ;-) Je to brouček :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No,pod dohľadom môže 😀 on je zlatíčko 🥰😍

      Odstrániť
  4. Sledujem tieto Rainbow High vďaka Vám ostatným zberateľom, pozerám ich už aj v Dráčikoch, tak tieto roztlieskavačky sa mi páčia najmenej. Ruby má pre mňa veľmi krásny a štýlový účes.😍 Tak veru i taká speváčka Madonna alebo i sexbomba Marylin Monroe mala pehu, dá sa to prežiť, ale chápem, že to veru nepotešilo...🙄 Aspoň, že to nie je na nejakej Barbie. Pán asistent bude mať zakrátko i vlastnú vitrínku s bábikami.😀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa roztlieskavačky páčia najmenej, ale sú najlacnejšie, takže preto padla voľba na niektorú z nich. No, nepotešilo, hlavne, keď teraz majú priamo v našom Dráčiku jednu krásnu, ale už je ako je.
      No, teraz má obdobie autíčok, už aj Strapaňa má trochu útlm, aj keď občas obsadí Barbie auto.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....