sobota 26. marca 2022

Piatok (18. 03. 2022) v Dráčiku

 Ahojte priatelia 💗 Prajem vám krásnu slnečnú sobotu ako mám ja 😉 Minulý týždeň v piatok som sa zastavila v Dráčiku a som sa rozhodla, že vás nebudem furt zásobovať iba starými fotkami, tak si dáme niečo aktuálnejšie. Zastaviť sa v Dráčiku mi napadlo z toho dôvodu, že Evka mi nedávno posielala link, že v e-shope majú poslednú Silkstonku a neskôr sa začala objavovať aj v skupinke na FB. Síce som nedúfala, že by sa objavila aj u nás, keďže nemajú Lunar ani Ametyst, ale čuduj sa svete:











6 komentárov:

  1. Takových panenek u Vás v Dráčiku, u nás nic, ale lautr nic.
    Nejvíce se mi líbí ta fešanda s tím foťákem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta Silkstone vypadá fakt dobře :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú Silkstone strašne chcem. Je úžasná, aj u nás v Mlynoch sa nakoniec ukázala. Ach, ten kostým v štýle Chanel, je kĺbová, z poslednej kolekcie Silkstone. Síce preferovala by som viac belošku, ale aj tak sa mi páči.🥰😍😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ju hrozne chcem. Sprvoti, keď vyšla, tak sa mi vôbec nepáčila. Ja som hrozne chcela černošku Silkstone, ale vôbec nie túto, ale keď som ju uvidela na živo, tak je to láska.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....