sobota 28. októbra 2023

1992 Glitter Beach Jazzie - Jazzie

Ahojte priatelia 💕 Dnes vám predstavím bábiku, ktorú mám doma už viac ako 2,5 roka, keďže mi prišla v balíčku z Ameriky v roku 2021. Chcela som ju nafotiť veľmi veľakrát, ale mala som predstavu, že by som ju chcela nafotiť pri vode. K tomu došlo nakoniec až teraz v septembri, tak vám to sme dám.

Z tejto bábiky mám ohromnú radosť, je to moja prvá Jazzie v zbierke. Ak mi pamäť dobre slúži, tak čo sa týka "beach" Barbie, tak exitujú tri. Najviac sa mi páči Sun Sensation Jazzie, ale narazila som na túto a za dobrú cenu, takže išla k nám domov.

Nafotila som ju v čase, keď som nafotila štyri bábiky a toto bude druhá predstavená:









6 komentárov:

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....