piatok 13. októbra 2023

Opäť niečo málo z obchodov

Ahojte priatelia 💗 Našla som si trochu voľného času na spracovanie fotiek, tak Vám hádam urobím viac článkov v rade a tak si dnes dáme trochu fotiek z obchodov:

Táto fotka je z AllToys Aupark Bratislava, kde sme sa zastavili s Martinkou po Barbie filme a mali tam tohto Kena ako jediného z filmu, tak som si ho odfotila. Nikoho ďalšieho som potom už z Barbie filmu nevidela.

Po dlhom čase Barbie u nás v Tescu. Už ju opäť nemajú, asi nejaká stará 




Tohto dementora by som teda mať doma nechcela




2 komentáre:

  1. Babivera - tvoje procházky po obchodech jsou vždy moc pěkné. Pošramotilo se mi komentování, tak budu psát takto. Už dlouho jsem nebyla na tvých stránkách, musím se polepšit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrko. Ani ja u Teba, nejako nestíham všetko.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....