sobota 21. októbra 2023

Barbie v kine

Ahojte priatelia 💗Dnes sa vrátime riadne v čase a zaspomínam si ako sme boli s Maťkou v kine. Pôvodne som na Barbie film neplánovala ísť, keďže nebolo s kým a samej sa mi nechcelo a aj som prešvihla čas, keď sa hral v našom meste.
Potom chvíľu vyzeralo, že pôjdem s jednou známou, ale tá to na posednú chvíľu odvolala, tak som si to uzavrela, že si to pozriem, keď to niekedy pôjde v klasickom TV vysielaní. 
Asi po týždni mi napísala Maťka, či by som s ňou nechcela ísť na Barbie film a ja som skoro vyskočila od šťastia. Chvíľu sme sa dohadovali, ale nakoniec sme sa dohodli aj na termíne aj na bábikách, ktoré vezmeme so sebou. Veľmi ma potešilo, že sa nám podarilo vybrať aj dvojičky, tak tu sú moje fotky:




No a bonus po kine v AllToys Aupark


7 komentárov:


  1. A co jste říkaly na film, holky - líbil? Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak super, že jste se tak pěkně sladily a film si užily :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ❤️🥰jeeeeej no myslím že to opäť budeme musieť zopakovať 🥰💐 síce Barbie už nehrajú ale môžme takéto Barbie rande opäť niekedy zrealizovať 😊

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....