pondelok 23. októbra 2023

Barbie with scooter - Tessa

Ahojte priatelia 💖

Dnes si predstavíme môj ďalší prírastok. Po tejto Tereske som túžila hneď ako som ju videla prvýkrát niekde na nete, ale je dosť ťažké sa k nej dostať, keďže bežne sa veľmi v našich končinách nepredáva. Mali ju vraj v obchode Halfprice, kam som sa ale ja nedostala, takže keď som ju zbadala na Vinted, tak som neváhala a objednala si ju.

















Táto bábika má zaujímavé telo, keďže jej dali ruky MTM, ale inak je má klasické kĺbové telo dokonca s rovnými chodidlami, takže som nemala pre ňu veľmi veľa topánok, ale aj tka ma bavilo ju prezliekať a dokonca som jej dala aj čelenku, ktorú vytvorila pre mňa kedysi dávno Gabika-Bunki, ktorej ešte raz ďakujem.

8 komentárov:

  1. Je opravdu krásná, její vlasy vypadají příjemně. I výbava super, toto je moc pěkný set.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, vláskov by mohlo byť aj viac, ale už som videla aj horšie. Výbava je fajn, zatiaľ prežíva testy odolnosti u synátora :-D

      Odstrániť
  2. Gratuluji k získání. Ten skůtřík je super :-) Panenka má takový úsměv Mony Lisy, člověk neví, jestli se usmívá či nikoliv...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ❤️ Skúter je super. Pre mňa sa usmieva, ale je to vec pohľadu.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....