streda 25. októbra 2023

1998 Fruit Fantasy Barbie peach - Broskynka

Ahojte priatelia 💕

Dnes si predstavíme ďalší môj prírastok tohto roku a to úžasnú ovocnú bábiku, ktorú som veľmi chcela už ako tínedžerka. Chcela som napísať malé dievčatko, ale vzhľadom na vek jej vydania som už bol skôr tínedžer než dievčatko.

Nikdy som ju nijako zvlášť nezháňala, ale keď som ju zbadala na bazos.sk, nemohla som ju tam nechať. S pani sme sa pomerne rýchlo dohodli a bábika doputovala ku mne.

Prišla v krásnom stave, chýba jej iba prstienok, čo je pre mňa dosť v pohode. Teda akože nie že by som nechcela.

Fotiť som sa vybrala nepremyslene, vo chvíli, keď chalani išli von, takže preto som ju akosi nestihla ani učesať. Verím, že aj tak z nej budete mať podobnú radosť ako ja.











4 komentáre:

  1. Gratuluji, je krásná. Zaujaly mě naušničky, které z dálky vypadají jako normální puntíky a ono ovoce ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tie náušničky a teda aj prsteň, keby jej nechýbal, sú broskynky.

      Odstrániť
  2. Jeeej ❤️ a ja mám jej dvojičku tiež broskyňku🧡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, mne by mala časom doputovať aj jahôdka, ale uvidíme, kedy :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....