piatok 1. novembra 2013

BB 002*04 - Erika

Ďalšou narodeninovou Barbie bola moja dlho u mnohých zberateľov/zberateliek obdivovaná BB 04 (vďaka Ľubinovi za opravu, už presne viem, že Aziatky sú 5). Moja dvorná dodávateľka ju mala síce v nepôvodnom účese, ale rozhodla som sa, že to risknem. Občas mi je síce za jej originálnym účesom ľúto, ale Erika mi rýchlo prirástla k srdiečku. Tiež ste ju mali možnosť vidieť na fotkách z jesennej hádanky.



Moji džínoví - Erika a David


Erika & Yemaya


Všetky moje Goddess spolu. Aj keď Afrodita ešte stále v krabici :) Musím sa priznať, že až keď som ich mala všetky doma, som si všimla, že majú úplne rovnaké telá.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....