sobota 9. novembra 2013

Happenin´Hair Barbie - Monika

Včera, keď som prezerala staršie fotky, došlo mi, že niektoré moje krásky z ranného zberateľského obdobia nemajú vlastný článok. Monika sa nám síce ukázala už na mnohých fotkách, ale predsa len samostatný článok, je samostatný článok.

Monika je asi šiestou alebo siedmou mojou bábikou a je takým odkazom na detstvo. Keď som bola malá, hrozne som ju chcela. Ju alebo niektorú z Flying Hero :-D
V inzeráte som si nebola celkom istá, či je to ona, veď posúďte sami, takto vyzerala na inzertnej fotografii.

Monika k nám prišla v obrovskej škatuli a preto sme ju spolu s Vikym zprvoti nazvali Bambuľka. Postupne sa mi to ale prestalo páčiť a tak má meno podľa herečky, ktorá Bambuľku hrala Moniky Haasovej.

Prišla v šatočkách od bábiky Rain or Sun

Šatičky žiaľ ale boli v dezolátnom stave a dnes ich už nemám, postupne som Monike pozháňala jej originál šaty aj topánky. Prvé prišli tie super rifle, ktoré by som brala aj sama pre seba, potom tričko a nakoniec fialové tenisky.

Rifle majú super bočné funkčné vrecko

Monike sa vplyvom tepla a chladu mení farba vlasov, táto svetlo ružová je za tepla. V chlade sa nádherne vyfarbí do sýtej ružovej a fialovej.

Možnosti Monikinho tela som mala možnosť na plno oceniť až pri mojej druhej bábike s týmto telom Lili, keďže Monika bola hraná a má kĺby už dosť voľné.



A ešte pár fotiek celej série stiahnutých z internetu. Celú sériu by som časom veľmi chcela, mala som raz ponuku na nahú Terku, ale vtedy vôbec neboli v ponuke šaty a ja viem, že by mi to nedalo a chcela by som ju mať originál.








 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....