štvrtok 21. novembra 2013

Sweet home Alabama...konečne doma


Ešte stále tomu nedokážem uveriť...proste nedokážem...ona je naozaj doma...je to úžasné. Naozaj som verila, že už ani neexistuje, ďakujem spoločnosti sk-ebay za ultra rýchlu prepravu (v pondelok mi ju odoslali a včera mi volal kuriér, ale nemohla som si ju včera vyzdvihnúť).
Myslela som, že najskôr pridám článok o mojej doteraz najvzácnejšej bábike, ale krásna Vivona sa predbehla. Je nádherná, má tak krásne modré vlásky a ten klasický Tereskovský výraz :-) Ľúbim, ľúbim, ľúbim...

Obrázky prídu zrejme neskôr, lebo mi ich blog neviem prečo nechce načítať v galérii, hoci mi už tirkrát napísal, že boli nahraté :-(


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....