piatok 1. novembra 2013

FF Teresa wawe R PJ collection - Skylar

Od mojich narodenín ubehli dva týždne a ja som sa rozhodla, že je čas si predstaviť prírastky. Túto bábiku mi kúpil Viky už niekedy v lete cez ebay z Barcelony. Meno dostala podľa postavy priateľky Dobrého Willa Hutinga .
V jesennej ponarodeninovej hádanke ju Ľubino spoznal bez problémov, čo som aj predpokladala.
Skylar prišla bez tuby, ale v pôvodnom oblečení a spolu so svojimi super papučkami a vankúšikom.

Do kolekcie PJ patria štyri nádherné bábiky: Raquelle, Skipper, Teresa a Barbie. Jedna z mála kolekcíí, ktorú by som chcela celú. Po Cool Colors je to u mňa asi prvá :-D







Vankúšik a playboy papučky

Pod sexi košieľkou má ešte podprsenku


Od kedy som si kúpila Abby, vždy ma lákalo dať tieto dva kúsky k sebe.

V šatách od Chrisanthi.


V dlhých krásnych šatočkách, ktoré mi nedávno dorazili z Číny.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....