sobota 2. novembra 2013

Setík z Tesca

Presne pred týždňom sme sa s Vikym vybrali do Tesca, kde mali mať na pre mňa trochu zaujímavý setík 50% zľavu. Dohodli sme sa, že bábiku zo setíku si vezme on a šatočky pôjdu mne. Aj keď sme šli už podvečer a mali sme trochu obavy, či setíku už nebudú vypredané, neboli a tak sme si jeden zobrali. Viky si bábiku vybalil už v ten večer, ja som sa k zvyšku dostala až dnes pri fotení.

Na mňa ostalo dnes ešte dovybaľovať doplnky

Bábiku už Viky prezliekol a zaradil do svojej zbierky bábik v čiernych sexi šatách.

Bábika zo setu mala pôvodne toto oblečenie a ja som si myslela, že ide o jeden kus, nakoniec sa ukázalo, že ide o sukňu a topík.

Šaty sú pomerne jednoduché a klasicky potlačené iba z prednej strany.

Topík 2 so sukničkou

Vymenené kompletíky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....