štvrtok 7. novembra 2013

Po roce Vánoce Vánoce přicházejí...

Asi ako každý človek aj ja mám veľmi rada Vianoce, ale na druhej strane som od mala veľmi nedočkavá. Áno, ja som proste musela vysnoriť, či mi rodičia kúpili to, čo som chcela. Ako dospelá mám zázračnú moc ovplyvniť do istej miery moje vianočné darčeky a keďže som aj typ, ktorý potrebuje hneď všetko "vykvákať", tak sa musím pochváliť, čo sa mi podarilo uchmatnúť si pod stromček tento rok, ale malý úvod (aby som zvýšila napätie :-D)

Mnohí si určite spomeniete na môj článok o mojich vynených 4 Tereskách. Verím, že sledujete môj blog pozorne a preto viete, že 50% už má u mňa trvalý pobyt.
Prvou bola krásna Argentínčanka, ktorá mala byť oslavou krásnych dvoch rokoch nádherného vzťahu, dnes má pre mňa mierne trpkú príchuť, keďže dvoch rokov sa náš vzťah s Vikym nedožil. Stále sme však veľmi dobrí priatelia a verím, že budeme spolu tráviť veľa času a zveľaďovať naše prekrásne zbierky.
Druhou bola prenádherná elegantná Terka z BB 001.

Nedávno som objavila modrú verziu Vianky, ktorá však je Tereskou. Napriek tomu, že predajca zasielal iba do USA, podarilo sa mi to s miernymi úskaliami a využitím prepravnej spoločnosti uhrať na cestu na Slovensko.


Dnes mi písala moja dvorná dodávateľka BB Ivka zo ZA, či som videla inzerát na moju bloncku na mmb.cz. Ja, že nie a či mi pošle link, poslala a tak som napísala predávajúcej, či by bolo možné si bábiku zarezervovať a či mi ju pošle aj na Slovensko (už som sa s tým pár krát stretla, že bol problém a v oboch prípadoch mi pomohla Zuzka za čo som jej dodnes vďačná aj spolu s morskými pannami)
Takže po Davidovi a Erike doplní stavy džínsových BB aj Amanda. Už sa na teba všetci veľmi tešíme







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....