sobota 10. septembra 2016

Fashionistas 2016 Sweatheart Stripes 27 - Jodie

Túto krásnu kočku som si kúpila v rovnaký deň ako Blondie, takže som si pekne krásne z AllToys v Avione odkráčala rovno s dvomi plnoštíhlymi kráskami. Túto s tvárou Neysa som neplánovala vôbec, ale to ani Blondie, ale videla som ju tam prvýkrát a hneď išla aj so mnou. Ešte som premýšľala nad jednou kočkou, ale keďže stála pomaly to, čo tieto dve dokopy, tak som ju tam pre tentokrát nechala.

V deň nákupu - Verunka dostala kamarátky

V krabičke


V práci na terase



Jodie má nádherné husté modro-čierne vlasy




Na terase ešte nebolo dobré svetlo a tak sme sa s Jodie presunuli do kancelárie.



Lodičky na klinovom opätku sú krásne vypracované

Jodie ako jediná z mojich Fashionistas má šaty z dvoch kúskov:

Top


Aby ste si nemysleli, že bolo Jodie v práci smutno, mala tu kamarátov.


Opäť doma medzi svojimi





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....