sobota 3. septembra 2016

Steffie 1971

Táto tvárička je tu s nami už pekne dávno a využíva sa dodnes. Bola používaná na tvár černošiek, ako tvár kamarátky P.J., neskôr ako tmavovláska ako tvár kamarátky Teresy, či dokonca ako krásna Aziatka a v poslednej dobe sa stala tvárou pre Midge. Ja ju mám v 12 kusoch, z čoho presnú polovicu som dostala ako darček, za čo som mimoriadne vďačná. Pre túto tváričku je charakteristická polootvorená pusinka s mierne našpúlenými perami, čo mi kedysi vadilo a prišlo mi to dosť vulgárne, ale to len dovtedy, kým neprišla moja prvá Steffie ku mne bývať. Od vtedy ju milujem.


Blond

Ryšane

Hnedovlásky

The Look

Basics

Top Model

Bez telíčka model muse


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....