pondelok 5. septembra 2016

Stephen Burrows Nisha Barbie doll 2014- Nina

Hoci sa táto bábika vyskytla v mojom wishliste na rok 2015 nijako vzlášť som ju nezháňala, až raz v apríli mi Ľubino poslal link na zlacnené bábiky na TBC a bola tam Nisha za 49.90, čo bolo teda o 35 dolárov menej, mala som vtedy akurát nejaké voľné prostriedky a tak som si milú Nishu zakúpila, takže Ľubi ĎAKUJEM.
Ako viete, s touto slečnou som už mala skúsenosti, nakoľko u mňa chvíľu bola Gabikina a chvíľu aj Ľubkova. Pôvodne som túto bábiku neplánovala vybaľovať z krabice a skoro dva mesiace bola pekne v krabici. 01. 09. bolo nádherne a ja som sa rozhodla, že ju konečne nafotím, nech môžem prírastky z US uzavrieť, a ako som ju mala v rukách, zrazu som sa pristihla, že ju chcem vybaliť a už to išlo. Prvé fotky sú teda nie veľmi kvalitné z vybaľovanie, potom som Ninu vzala von, aby ste z jej krásy niečo mali.

Táto fotka dlho zdobila pracovnú plochu môjho laptopu a považujem ju za jednu z najkrajších foto tejto bábiky. Kto poznáte predajkyňu Lisu(baldwinbabe00), tak jej rukopis fotografie je to nezameniteľný a fotka je úžasná.

Moja Nina







Von




























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....