piatok 9. septembra 2016

Monster High Frankie Stein Scaris

Aby toho nebolo v poslednej dobe málo, prikvitla mi úplne náhodne a neplánovane aj ďalšia Frankie. Moje mentálne dvojča a ja proste vymetáme hračkástva a také tie obchodíky typu Pepco pomerne často, takto sme si spravili výlet do Rače, kde majú Teddy. Kdež tu na mňa Lucka volá, že a takúto Barbie máš? (v ruke drží celoružovú Steffie s kočíkom!!!!) Kukám na ňu, či jej to slniečko neuškodilo, že ja a celoružová "Barbie" ešte k tomu s deckom????!!!Akože si srandu zo mňa robíš?" Na šťastie za dve sekundy vybuchla smiechom a ja som si vydýchla, že je úplne v poriadku, ale za tou kopou ružovej hrôzy sa na mňa usmievala jediná rodáčka z dielne Mattel - Frankie Stein Scaris. Krabička vyzerala, že prežila tretiu svetovú a z cenovky mi prišlo zle. Mám taký osobný strop pri Monsterkách, ktorý je asi pre zberateľov veľmi smiešny - činí totiž 10€, ale skutočne je to tak, že žiadna z mojich doterajších Monsteriek nestála viac a tu sa nehanbili si pýtať 17. Tak som ju dala pekne krásne naspäť, ale Lucka ju zobrala a kuká na mňa, že či ju odmietam zachrániť, ja že áno a tak som dostala svoj prvý narodeninový darček v júli. ĎAKUJEM anjelik. Bolo mi dovolené ju rozbaliť, aby ste si nemysleli.

Táto Frankie pochádza zo série 5 krásavíc a nádhernú Jinafire ste mohli vidieť u Hanneton, táto istá Jinafire sa zabývala aj u Lenky, ktorá ubytovala aj Skelitu, nad ktorou som ja sama raz zaváhala v Kiku.

Ale do akej strašidelnej podoby Paríža sa to Frankie vybrala? Jednoducho vidieť, že Frankie je môj MH avatar.

Zadná strana krabičky


Von



Náušnička v ľavom ušku je skrutka

Druhá náušnička sú pospájané matice?


Čižmy ma ihneď uchvátili






No čo Nikuš, ideme už domov?


Kufor sa dá otvoriť


Rúčka sa dá vsunúť

Kufor má funkčné kolieska


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....