štvrtok 1. septembra 2016

Mačičkový doplnkový setík

Tento úžasný mačičkový doplnkový setík som prvýkrát uvidela v Pompe v OC Retro, kde bola na ňom preškrtnutá cenovka 1,99€, tak som ho zobrala na pokladňu, nech mi teda povedia cenu, že 4,99€, tak za takú cenu som ho akosi nebola ochotná kúpiť, ale ostal v mojej mysli. Raz som šla náhodne do Dráčika v Auparku a tam ho mali tiež a o euro lacnejší, plus ešte nejaké centíky dole za kartičku. Takže som si ho v rámci jedej obedovej prestávky doniesla do práce, kde vznikla aj prvá foto. Potom som ho pri najbližšej príletižosti chcela pofotiť. Ako prvú modelku som mala vybratú Ashu, keďže je jedna z dvoch mojich bábik, ktoré by dokázali obuť balerínky s rovnou podrážkou. Problém nastal pri dlhom náhrdelníku, k ničomu sa mi akosi nehodil, keď mi padli oči na Trinity, tej k šatám padol ako uliaty, ale čo s topánkami?! Tie ma príjemne prekvapili, nakoľko bez problémov sadli aj na model muse chodidlo a tak sme sa mohli vybrať vonku fotiť.

Asha dostala čelenku, náramok, kabelku a balerínky :-) Outfit sa skladá z blúzky z FF setu a legíny sú od Toy Story Barbie.

Čelenka s mačacími uškami

Náramok s mačacou hlavou

Balerínky

Mačičková kabelka bol hlavným dôvodom kúpy tohto setíku.

Balerínky sú krásne zdobené

Mačičkový náhrdelník


Ružové platformy











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....