nedeľa 7. mája 2017

2016 Classic Black Dress Barbie - Virgo

Ahojte 😉 Dnes si predstavíme v mojej zbierke ojedinelú bábiku a to o prvú kĺbovú Silkstone. Táto bábika sa má predávať aj na našom území, ale zatiaľ ma jej cena moc neoslovila. Mňa v prepočte vyšla na 70€, čo ozaj nie je málo, ale oproti cenám, ktoré si za ňu pýta napríklad Alza, je to super. Pre túto bábiku som sa rozhodla po minuloročnom jarnom zraze v Prahe, kde bola vystavená prvá kĺbová Silkstone a to blond verzia mojej Virgo. Virgo som si objednala u Míši, ktorá mi na zraz priniesla hneď dve bábiky. Už si z US neobjednávam sama, nemám žiaľ na to už moc nervy a hlavne chcem dostať z US najprv všetky svoje bábiky domov, ale o tom hádam čoskoro.
Z Virgo som nadšená, aj keď po vybalení pôsobí oproti mojim dvom predchádzajúcim Silkám veľmi nekvalitne, dokonca z nej odleteli drobnučké kúsočky plastu, z čoho som ostala vydesená.
Meno dostala opäť zo zverokruhu a je to panna.

Prerábky blond verzie sa stali aj bábikami Convention 2016. Chcela by som veľmi ryšavú alebo červenovlasú. Tiež sa mi páčia šaty hnedovlasých.

Virgo





Plastové čižmy boli pre Hanneton veľkým sklamaním. Pre mňa sú skôr strachom, keď ich vyzúvam, že mi časť nohy ostane v čižme :-(




Balenie sa mi na Silkách páči asi najviac, jediné, kde bola lepiaca páska, bol certifikát, inak bola bábika iba priviazaná dlhými šnúrkami.



Kĺb v zápästí má minimálnu polohovateľnosť.







Prstíky sú jedna z vecí, ktoré sa mi na tejto bábike páčia najviac. Sú nádherne dlhé.

Na lakťových kĺboch vidieť nezačistený spoj.




Telíčko je celé pomerne útle, samotné prsníky sú miniatúrne

Šaty od klasickej Silkston bez problému oblečie, ale sú jej veľké hlavne na prsiach, páse a bokoch.


Porovnanie s Librou

Moje Silky pokope


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....