streda 24. mája 2017

Pár zabudnutých pohľadníc

Ahojte opäť 😊 Dnes je to presne týždeň, od kedy mi prišla správa, že balík s mojou vysnívanou je na Slovensku. Ešte stále pretrváva colné konanie a ja verím, že niekedy v najbližších dňoch by mohlo byť ukončené a ja a vy spolu so mnou by ste ju uvideli. Medzi časom vám predstavím aspoň pár zabudnutých pokladov. Väčšina je od Ivky, ktorá mi ich dala pri našej poslednej návšteve v Prahe. ĎAKUJEM srdečne :-*









Túto krásnu pohľadnicu som dostala od Hanneton pred Vianocami. Veľmi ma potešila. Len som ju založila do knihy, ktorú som vtedy aktuálne čítala a pohľadnica tam ostala doteraz. Nedávno som nad ňou uvažovala a si hovorím, že asi som ju už dala do krabice u maminy, ale potom som ju objavila a môžem sa o ňu s vami podeliť.

Nie že by som si na svojom mene práve zakladala, ale toto ma vtedy v decembri veľmi veľmi potešilo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....