sobota 6. mája 2017

2015 The Look City Shine Barbie red dress - Line

Ahojte 😉 Dnes si predstavíme prvý rozbalený prírastok z Prahy, aj keď reálne bol kúpený ako posledný. Keď sme totižto boli v sobotu v Dráčiku v Letňanoch, tak sme skoro odpadli, lebo mali z tejto vlny hneď tri bábiky, čo ste už videli na mojich fotkách. Mali dve Aprhodité, dve Mackie a túto Leu. Ľubko mi ju dal dole a celý náš pobyt som ju mala v rukách, ale nakoniec som sa rozhodla ju tam nechať. Lenže po zraze ešte tieto Look nedali spať Tomovi a tak sa spolu s Ľubom vybrali do Letňan a tak som chalanom nakázala, nech mi Leu vezmú, keď tam idú, keďže ja som pre svoje bolesti chodidiel ledva došla na byt. Meno dostala po postave z nórskej detektívky, ktorú mi požičal bráško a dnes som ju úspešne dočítala, aj keď Line vyzerá všetko len nie ako Nórka 😀

Táto bábika sa mi na prome neskutočne páčila a bola pre mňa najkrajšia z kolekcie. Potom prišli reálne fotky a mne sa dostalo najväčšieho sklamania. Oči mala guľaté obrovské, mihalnice rôznorodé, niektorí zberatelia dokonca dostali kus s rozdielnou farbou očí a tak som sa nádeje na túto bábiku vzdala. Minulý rok na zraze ju predávala jedna baba a tá mi prišla fakt hrozná, vôbec sa mi nepáčila. Potom som zbadala tú našu v Bory Mall a zamilovala som sa do nej. Bola som ju skoro ochotná kúpiť aj napriek jej absolútne nedokonalým mihalniciam, ale chcela som ísť ešte do Prahy najprv, keďže som vedela, že v Hamleys sa táto bábika predáva. Nakoniec si ma našla ešte pred návštevou Hamleys.






Na rukách má čierny lak, na nohách červený. Topánky sú rovnaké ako má Basics GG, len sú viac zdobené


Line má krásny profil a vidieť aj to, že jej mihalnice sú rovnako dlhé.

Topík je na patentky, legíny sú bez zapínania.

Line mi dokončila kolekciu The Look City Shine druhú vlnu. Všetky bábiky pochádzajú z Dráčika, aj keď z rôznych kútov. Line je z Dráčika Letňany Praha, Sharon a Merida sú z Dráčika Optima Košice a Laverne som si z Dráčika objednala.

Celá osmička The Look City Shine

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....