pondelok 11. septembra 2017

2013 Dynamite Girl Halloween - Handsome Devil Damon

Ahojte 😊 Dnes, v utorok, 29.08. pri úprave Damonových fotiek, som zistla, že poseldné tri moje prírastky prišli v pondelok. Mirka v pondelok 07. 08, Frankie v pondelok 14. 08. a Damon v pondelok 21.08. Nemusíte sa báť včera nikto neprišiel, ešte očakávam jeden balíček z US a potom to bude asi na dlhšie trošku útlm, ale späť k Damonovi. Mnohí viete, že ho milujem od kedy som ho prvýkrát niekde uvidela u nejakej IT zberateľky na blogu. Taktiež u Ivky v Prahe som sa s ním nevedela rozlúčiť, ale nijako plánovane som fešáka nevyhľadávala na internete a tak, lenže potom prišiel jeden krásny deň a v jeden mail, ktorý ma trošku rozosmutnil, že jedna naša kamarátka a zberateľka sa rozhodla trochu preriediť zbierku, čo ma vždy trošku zamrzí, ale touto udalosťou som získala hneď dve "veci" - novú kamarátku a dokonalého fešáka. Meggie ma úplne dostala, ako úžasne ho zabalila, prišiel v originál jeho krabici, mal mi ho doniesť kuriér, ale keďže nemal na mňa číslo a na neho mi dali číslo, ktoré bolo vypnuté, tak som si ho nakoniec asi okolo 18tej hodiny išla zobrať k nám na poštu. Všetky fotky vznikli hneď po vyjdení z pošty a malej prechádzke. Je kúzelný a aj teraz ho mám vedľa seba. Milujem tie jeho modré oči a červený melír. Je dokonalý.




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....