štvrtok 10. septembra 2020

2019 Ocean Drive Agnes von Weiss

 Ahojte priatelia 😊 Ako už sám názov napovedá, dnes si predstavíme nádhernú barónku od spoločnosti Integrity Toys. Kto ma poznáte, tak viete, že predovšetkým zbieram bábiky Barbie, ale sledujem aj iné bábiky podobnej veľkosti a to predovšetkým slečny od IT. Medzi nimi sa z času na čas objaví nejaká, ktorú by som si veľmi priala, ale zvyčajne to kvôli financiám neprichádzalo do úvahy. Teraz mi však zamestnávateľ preplatil zvyšok dovolenky a to vyšlo o mnoho viac ako som očakávala. 
Krátko na to mi Míša poslala odkaz na túto krásku z českého mmb. Uvažovala som pol dňa, či dáme napísať, ale nakoniec som napísala. Zaplatila a čakala a o pár dní bola nádherná Agnes u nás doma a vyrazila mi dych. Je tak úžasná. 
Fotiek je extrémne veľa, nakoľko som fotila na 3x. Prvé fotky, keď prišla, 27. 07. 2020








Prvýkrát som ju rozbalila na tatinove narodeniny, 07. 08. 2020











10. 08. 2020. Doplnky ma úplne dojali. Žiaľ, mobil sa so mnou nehral a fotky nezachytávajú pravú farbu, ale tú môžte vidieť hore.

























Nakoniec som Agnes zobrala do kuchyne, nech aspoň trochu uvidíte jej krásu.








14 komentárov:

  1. Úžasné, tie detaily a šaty :D :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru, tie šperky, šaty, topánky. Je fakt nádherná :-)

      Odstrániť
  2. Je nádherná, nedivím se, že jsi neodolala. Obdivuji doplňky. Hlavně ty střevíčky se zipem. Když si představím jak jsou malé...Moc Ti k ní gratuluji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No, keď mi Míša napísala, že ona ju predávala drahšie, tak už nebolo o čom veľmi premýšľať. Topánočky sú nádherné, akurát, že sa nehorázne ťažko obúvajú :-(

      Odstrániť
  3. Bábika je krásna, len to ružové písmo v článku sa zle číta...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. To ma mrzí, nabudúce skúsim inú farbu.

      Odstrániť
  4. Nikky moc gratuluji,je to luxusní kousek.Má úžasnou a velikou výbavu,tu tiše závidím.Ještě jednou gratuluji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, z doplnkov som úplne odpadnutá. Dvoje náušníc, dvojo topánok.

      Odstrániť
  5. Ona já dokonalá, jedna z nej Agnes vůbec. Kdybych neměla Vamp, tak do ní taky jdu 😉 Má úžasnou malbu a výbava je dokonalá. Ty náušnice jsou top a nejlepší je, že Tvoje holky mají hned o dvoje botky víc 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vamp je tiež úžasná, tá kolekcia bola celá super. Výnimočne sa mi viac páčia dlhšie náušničky než mnou preferované zapichovačky. Áno, akurát, že ani jedny z topánok sa neobuvajú ľahko.

      Odstrániť
  6. Pamätám si na jej promo fotky, po ktorých som hneď vedela, že je to jedna z najdokonalejších Agnes.😍
    Je to proste "luxus" vo všetkých bodoch. Tá jej opálená pleť, účes, výbava, fialová farba, ladenie doplnkov do letného štýlu... Nemám slov, srdečne Ti k nej gratulujem.😉 Je to dokonalá náhrada za dovolenku.😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja si na promo fotky u Hamisi veľmi veľmi dobre pamätám. Už tam som z nej bola odpadnutá. Je fakt úžasná, jediné, čo by som asi prijala, je viac vlasov, ale to je asi jediné. Tie doplnky sú úžasné. Ďakujem. Áno, tak ja na jednej "dovolenke" som a ešte nejakú dobu budem :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....