pondelok 9. apríla 2018

1995 Japan Barbie - Mayumi

Ahojte Mrkající Dnes si predstavíme ďalšiu krásku z edície DOTW, ktoré som už nechcela zbierať, ale začiatkom roku ma veľmi oslovili japonské bábiky a preto ich u mňa tento rok uvidíte hneď niekoľko. Po Sakurami som si túto kočenku objednala u Jitky-Skytky, ktorá mala v tej dobe hneď niekoľko krásnych starších DOTW v svojej ponuke, takže po Poly prišla aj Mayumi z rovnakého zdroja.

Prvá fotka je z pošty z 10. 01. Po bábiku som si bola po tom, ako mi prišiel balíček z US, takže bol to plodný deň na bábiky 

Mayumi som vybalila 28. 01., kedy svietilo do bytu príjemné slniečko.




Príslušenstvo

Externé fotky sú len dve, lebo akosi nebolo slniečko úplne také ako by som chcela, sú z 03. 02.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....