piatok 6. apríla 2018

2017 Fashionistas Barbie Lovin´ Leopard - Denisa

Ahojte :-) Dnes si predstavíme bábiku, ktorá ku mne doputovala niekedy v januári a bola prekvapením od Denisky, ktorú som tu už viackrát spomínala. S Deni sa e-mailovo kamarátime a pomohla som jej k pár bábikám, takže sa rozhodla mi poďakovať bábikou. Keďže ja na prekvapenia moc nie som, tak som z nej vymámila, že to bude práve táto krásna plnoštíhla. Keď som ju reálne videla v obchode, tak ma až tak nezaujala a to aj hlavne vďaka farbe vlasov, ktorá sa mi oproti promu zdala mdlá, ale som Deniske za Denisu hrozne vďačná. Bola príjemným prekvapením. Dosť dlho stála zabalená v krabici u mňa na vitrínke, čo sa v poslednej dobe mojim kočkám stáva. Každopádne sa to budem snažiť zlepšiť, lebo prírastkov mám pomerne dosť a to máme iba apríl.








Denisu som na exteriérové fotky vzala do práce. Bolo to cez víkend 03.-04. 03., takže viac ako pred mesiacom. No dúfam, že k zvyšným fotkám sa dostanem skôr 









V sobotu 03. 03. som v našich potravinách našla takúto krásnu kyticu, nádherne voňala a ja som jej nedokázala odolať a kúpila som ju. Nemohla som odolať ani vyfoteniu Denisy aj s kyticou.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....