streda 11. apríla 2018

2018 Fashionistas Barbie Teddy Bear Flair 71 Tall - Marion

Ahojte :-) Dnes si predstavíme bábiku, ktorá ma zaujala hneď v obchode a dosť som ľutovala, že som si ju vtedy nekúpila. Na šťastie Ľubo chodí do obchodov hádam ešte častejšie ako ja a tak mi ju zakúpil. Dal mi ju nedávno a ja som sa ju rozhodla zobrať so sebou na týždenný pobyt k mamine. Vybalila aj fotila som ju vo štvrtok 05. 04. na rannej prechádzke so Šedíkom a Atíkom, ktorí si užívali posledné kúsky snehu.













Pohľad na dedinu




Shadow & Atos

Tak tu máte menší vodopád, aby ste si nemysleli, že fotím iba bábiky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....