nedeľa 15. apríla 2018

1997 Artic Barbie - Sneh

Ahojte :-) Takže dnes si po Tori si dnes predstavíme druhú Barbie z balíčku z US. Je ňou Artic Barbie, ktorej som neodolala začiatkom minulého roku. Stála pár dolárov a ja som v tej dobe chcela mať tvár Kira aj v zberateľskej podobe. To som ešte netušila, koľko Kír mi v roku 2017 a roku 2018 pribudne, takže teraz máte aj prekirované :-D u mňa, ale hádam to až tak nevadí.











Dlho som Sneh (áno, meno som našla v kalendári cudzích mien, že sa používa v Alijaške a v niektorých indiánskych kmeňoch, takže preto) nafotiť vonku, ale kým som sa k tomu dokopala, tak bolo po snehu a podarilo sa mi to až včera, 14. 04.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....