sobota 21. apríla 2018

Totálny mix

Ahojte 😉 po krátkej pauze, som tu zase  😀Dne si dáme taký totálny mix fotiek, ktoré sa mi akosi objavili v mobile. Keďže články neplánujem, tak netuším, čo uvidíte nabudúce, asi Kirušku na Motyčkách, ale je možné, že aj niečo úplne iné 😀

Prvé fotky Sakurami


Ľubova LaVinia na mojich fotkách






Tanja v novej sukničke kúpenej počas alltoysového trojboju.

Prvá fotka mojej Hervé. Kedy ju vybalím, netuším.

Jedna z prvých fotiek Kirušky

Táto fotka vznikla ešte na starom byte, keď som si všimla, že mám hore nad vitrínkami uložené bábiky iba so zatvorenými ústami.

Porovnanie Top Model Teresiek som robila pre Denisku, ale prečo by ste ich nemali vidieť aj vy.




Toto je záber zo14. 04, kedy som vybalila prvú várku bejzičiek



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....